Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

 

A Szentlőrinci Gazdanapok Kiállítói Megrendelő Felületén (a továbbiakban: Megrendelő Felület) leadott megrendelés, mely egyben megállapodás és szerződés is a

Alapítvány a Vidék Kis- és Középvállalkozásainak Fejlesztésére - Baranya Megyei Vállalkozói Központ (7621 Pécs Felsőmalom u. 13., adószám: 19033039-2-02) (a továbbiakban: Kiállítás szervező, ill. BMVK Alapítvány) és a

Megrendelő Felületen a ‘Kiállítói adatok’ között megadott megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő, ill. kiállító)

(a továbbiakban együtt: Felek) között jött létre a 2021. augusztus 6-8. között megrendezett XXVII. Szentlőrinci Gazdanapok elnevezésű rendezvényre.

Jelentkezés, helykijelölés

  1. A kiállítók a rendezvényre a Megrendelő Felületre történő regisztrációval és a Kiállítási megrendelő (2021) megrendelő űrlap kitöltésével és beküldésével jelentkeznek. A megrendelés cégszerű aláírás nélkül is érvényes, mivel a Megrendelő Felület elérése regisztrációhoz kötött. A Megrendelő Felületen történő megrendelés beküldésével Megrendelő kinyilvánítja, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt feltételeket megismerte és ezeket elfogadja. A megállapodást Felek szerződésnek tekintik. Megrendelő elfogadja, hogy a megadott határidőn túli, illetőleg a helyszíni igényeket Kiállítás szervező a lehetőségek szerint elégíti ki.
  2. Megrendelő elfogadja, hogy a bérelt terület önhatalmúlag nem cserélhető el és kizárólag a Kiállítás szervező előzetes írásos hozzájárulásával adható tovább – részben, vagy egészben - más kiállítónak. A kiállítási területen a standok elosztását Kiállítás szervező végzi.

Fizetési feltételek

  1. A BMVK Alapítvány a megrendelt szolgáltatásokról „Díjbekérőt” állít ki, amely tartalmazza a megrendelt szolgáltatások teljes értékét, melyet Megrendelő köteles a megküldött díjbekérőn szereplő határidőig átutalni. A számlázás az érvényben lévő előírásoknak megfelelően a pénzügyi teljesítést követően történik. A kiállításon való részvétel, illetve a megrendelt kiállítói terület elfoglalásának feltétele a díj kiegyenlítése. A fizetési határidő elmulasztása a jelentkezés elutasításával jár. Megrendelő hozzájárul, hogy nemfizetés esetén a BMVK Alapítvány a Megrendelő bankszámlájára, a számla összegére inkasszót nyújtson be. A helyszíni megrendelések ellenértékét a Végszámla tartalmazza.
  2. A BMVK Alapítvány szolgáltatása komplex szolgáltatásnak minősül, közvetített szolgáltatást tartalmaz, a jelenleg érvényben lévő 27%-os ÁFA terheli.

Lemondás

  1. A részvételről történő lemondást (a továbbiakban: lemondás) Kiállítás szervező kizárólag írásban fogadja el.
  2. A részvétel a jelentkezés megküldését követő legfeljebb 14. nap végéig díjmentesen lemondható.
  3. Ha a lemondás a jelentkezés megküldését követő 15. és 29. nap között történik, a Megrendelő köteles a regisztrációs díjat megfizetni.
  4. Ha a lemondás a jelentkezés megküldését követő 30. napon, vagy azon túl történik, a Megrendelő köteles az általa előzetesen megrendelt szolgáltatások 100%-át, valamint a regisztrációs díjat megfizetni.
  5. Ha a kiállító a részére kijelölt területet a rendezvény megnyitása előtt 24 órával nem foglalja el, vagy nem jelzi írásban ettől eltérő igényét, Kiállítás szervező azt minden visszatérítési és kártérítési kötelezettség nélkül más kiállítóknak bérbe adhatja. Ebben az esetben a kiállító a befizetett helydíjat nem kapja vissza, valamint a megrendelt és elvégzett szolgáltatások ellenértékét is köteles megtéríteni.

COVID-19 vis maior

  1. Amennyiben a COVID-19 pandémia kezelése érdekében kihirdetett és 2021. augusztus 6. előtt hatályba lépő jogszabály nem teszi lehetővé a rendezvény megtartását, úgy Megrendelő sem a regisztrációs díjat, sem a megrendelt szolgáltatások ellenértékét nem köteles megfizetni.